Vi söker fler härliga kolleger!

TROSS Sverige Jobba

test

TROSS är en fullservicebyrå som arbetar med företag och organisationer, privata och offentliga, över hela landet. Vi jobbar med kunder i projektform och har ett nära samarbete med samtliga kunder. Vår företagskultur präglas av medarbetarna snarare än tvärtom och tillsammans skapar vi en arbetsmiljö med utgångspunkten att det ska vara roligt att komma till jobbet!

Just nu söker vi: Project Manager, Administrativ assistent, Annonsbokare och Account Manager. 
Läs mer om tjänsterna nedan och mejla ditt CV & personliga brev till jobba@tross.se. Samtliga tjänster är heltidstjänstgöring, tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Tillträde så snart som möjligt och placering i Jönköping. Observera att intervjuer och rekrytering sker löpande.

Project Manager/ansvarig projektledare
I rollen som Project Manager är du nyckelpersonen som ansvarar för våra projekt för kunds räkning. Du är en driven projektledare som kan delegera ansvar men som är beredd att kavla upp ärmarna och rycka in när det behövs. Som projektledare har du kontakt med kunder och leverantörer och du jobbar nära övriga teamet på kontoret.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar bland annat att:

  • Driva och genomföra projekt från brief till slutleverans, följa upp och rapportera till uppdragsgivare/kund
  • Ansvara för projektbudget, resursplanering och planering av projektens aktiviteter
  • Vara byråns kontaktperson mot beställare hos kund
  • Leda projektteamet från projektstart till leverans
  • Vara ett bollplank till övriga medlemmar i projektteamet
  • Bidra till att utveckla TROSS rutiner för projektplanering inkl. uppföljning och utvärdering

Vem är du?
Som person är du driven, kommunikativ och självgående med ett genuint intresse för människor och kommunikation. Du har en analytisk och kreativ ådra, du ser helheten och kan tillföra det lilla extra i projekten. Du har minst två års dokumenterad erfarenhet av kommunikationsarbete och projektledning eller motsvarande. Du är strukturerad, ansvarstagande, noggrann och har en god förmåga att hålla flera parallella uppdrag igång samtidigt. Det är meriterande om du har erfarenhet av att jobba på byrå, på en marknadsavdelning och/eller på kundsidan i offentlig sektor eller koncerner med komplexa beslutsvägar.

Administrativ assistent
Som administrativ assistent har du det övergripande ansvaret för vårt fina kontor i Atollen (vi är blygsamt skrytsamma med utsikten över stan och munksjön). Du kommer att jobba i nära samarbete med koncernledningen vilket innebär att hålla många bollar i luften, vara behjälplig vid en del planering och strategiarbete samt svara i telefon och sköta dokumentation av händelser in i verksamhetssystemet.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kan bland annat innefatta att du:

  • Ansvarar för kontoret, felanmäler och följer upp, ser till att det hålls rent och snyggt
  • Sköter kontakten med leverantörer kopplat till kontoret
  • Ansvarar för inköp av exempelvis kontorsmaterial
  • Sköter posthantering; tar emot, delar ut, skickar och sorterar fakturor så att de hamnar hos och attesteras av rätt person
  • Planerar semestrar, ledighet och tar hand om andra personalrelaterade frågor

Vem är du?
Vi söker dig som är en lojal, driven och självgående person med intresse för samordning och organisation. Du har mycket goda kunskaper inom Office-paketet och har god datorvana. Du har förmågan att utrycka dig skriftligt och muntligt på svenska och engelska. Du är noggrann, ansvarstagande, strukturerad, flexibel och har ett öga för detaljer.

Annonsbokare
Som Annonsbokare ingår du i byråns arbetsgrupp för kampanjplanering och medieinköp för kunds räkning där en av dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att boka annonser utifrån bestämda medieplaner och beställningar från kund. Du kommer att ha mycket kontakt med medialeverantörer över mejl och telefon för att boka annonser (banners, reklamfilm, tidningsannonser etc.) åt våra kunder. Du behöver alltså inte sälja några annonsplatser.

Vem är du?
Vi söker dig som är serviceminded, noggrann, strukturerad och stresstålig. Du är en kommunikativ person som är bra på att uttrycka dig både i tal och skrift. Du har lätt för att prata i telefon och har god datorvana.

Account Manager
Vi breddar vår försäljningsorganisation och söker en Account Manager som kommer att jobba i nära team med Sales Manager och Key Account Manager. Vi söker dig som kan ta hand om det viktigaste vi har; våra kunder. Som Account Manager har du ett sinne för affärer och du brinner för goda relationer. Du har stenkoll på TROSS affärsområden och tjänsteutbud och vet hur du tar reda på våra befintliga och potentiella kunders behov. I dina arbetsuppgifter ingår att arbeta med nykundsbearbetning med en strävan att alltid leverera högsta möjliga service.

Vem är du?
Utöver dina egenskaper så som trevlig, socialt kompetent och serviceminded är du trygg i dig själv, är förtroendeingivande och har en passion för försäljning och goda kundrelationer. Du är en kommunikativ person med en affärsmässig förståelse. Du gillar att arbeta mot mål och strävar efter ständig förbättring. Vidare är du framåt och har en förmåga att arbeta självständigt med ett stort driv. Du har tidigare jobbat med kundvård, försäljning eller service och har erfarenhet av att förvalta och utveckla goda relationer. Körkort är ett krav.

Passar du eller någon du känner in på någon av beskrivningarna ovan? Skicka din ansökan till oss! Samtliga tjänster är heltidstjänstgöring, tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Tillträde så snart som möjligt och placering i Jönköping. Intervjuer och rekrytering sker löpande. Var god och respektera arbetsgivares önskemål om att enbart bli kontaktad av arbetssökande och ej av rekryteringsbolag, annonsförsäljare eller allmänt nyfikna.

Kontakt
jobba@tross.se
036 – 17 29 67